فروش ویژه لایسنس ویندوز Embedded اورجینال | لایسنس ویندوز امبدد | خرید ویندوز IoT for Enterprise

windows-embedded-8-150113-1024x575

ویندوز اشیاء یا با نام رسمی آن ، ویندوز امبدد خانواده ای از سیستم عامل ها هستند که توسط مایکروسافت برای استفاده در سیستم امبدد طراحی شده اند . در حال حاضر مایکروسافت سه زیر شاخه برای خانواده ی سیستم عامل های امبدد خود دارد که طیف وسیعی از بازار را در بر میگیرد. از دستگاه های کوچک انگشت نگاری گرفته تا پوزهای فروشگاهی.

سیستم عامل ویندوز امبدد برای تولید کنندگان اصلی تجهیزات الکترونیکی عرضه میشود که آنها نیز به نوبه ی خود با افزودن سیستم عامل به سخت افزار مربوطه، آن را در اختیار کاربران نهایی قرار میدهند . گرچه گاهی ممکن است در اختیار سایر مشتریان عمده نیز گذاشته شود .

خانواده ی سیستم عامل ها، ابزارها و سرویس های ویندوز امبدد به شرکت های بزرگی برای تجمیع سیستم های هوشمندشان ، ذخیره و پردازش داده ها ، خلق هوش تجاری کاربردی و کسب عواید تجاری محسوس یاری رسانده اند . همکارانی که اقدام به ساخت راهکارهایی بر پایه ی ویندوز امبدد میکنند در خواهند یافت که وقتی با استفاده از طیف وسیع فناوری های مایکروسافت سرویس ها و راهکار های End –to –end ارائه میکنند چه فرصت هایی گسترده ای برای آنها به وجود می آید .

سیتسم هوشمندی که بر مبنای ویندوز امبدد ساخته میشود ، با کمک تخصص موجود در جامعه وسیع همکاران و شرکای ویندوز امبدد، قدرت ویندوز و فناوری های مایکروسافت را تا پیشرفته ترین دستگاه ها گسترش میدهد. محصولات امبدد بستر ایجاد راهکارهایی بوده اند که نیازهای خاص صنایع و شرکتها از هر اندازه و پیچیدگی را رفع کرده اند.

جهت  کسب اطلاعات کامل در مورد انواع لایسنس، شرایط خرید، پشتیبانی و همچنین اطلاعات تکمیلی جهت انتخاب محصول  لطفا به بخش فروشگاه مراجعه کنید .

نحوه خرید به صورت آنلاین :

مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از ۱۵ دقیقه(محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند)

shop-microsoft1

لایسنس Windows 10 IoT for Enterprise

Windows 10 IoT نسخه ی کم حجم شده ی ویندوز ۱۰ برای پردازنده های ARM و دستگاه های ۳۲ و ۶۴ بیتی است. ایده ی اصلی شرکت مایکروسافت برای توسعه ی این سیستم عامل، کار در حوزه ی اینترنت اشیا است.

ویندوز امبدد ۸.۱ چیست؟

خانواده ی پلتفرم ها و ابزار های ویندوز امبدد ۸ به شرکت ها کمک کرده تا سیستم های عملیاتی هوشمند خود را با استفاده از زیر ساخت های IT  موجود و دستگاه های صنعتی که اطلاعات را به طور امن به سیستم های بک اند انتقال میدهند، توسعه دهند.

ویندوز ۸ امبدد با ارائه ی تجربه ی غنی و چند لمسی مانند ویندوز ۸ یا ویندوز ۸٫۱ موبایل ، تجربه ی کاربری قابل قبولی را بر روی طیف وسیعی از دستگاه های صنعتی ارائه می کند. وقتی تمام دستگاه های با پلتفرم ویندوز استاندارد میشود ، همه چیز را با یک پلتفرم کاربری و توسعه ی واحد ساده تر میکند و افزون بر اینکه تجربه ی ویندوز ۸ به دستگاه های ویژه ای می آید سرمایه گذاری خود را برای آینده بر روی شریک تکنولوژیکی انجام میدهید که متعهد به موفقیت شماست .

در این حالت از زیرساخت های IT  موجود نیز بهره برداری بیشتری خواهد شد. چرا که دستگاه های جدید قابلیت یکپارچه سازی با سایر منابع مایکروسافت را دارند و از همین رو کاهش محسوسی در هزینه ها روی خواهد داد.

به دلیل همخوانی دستگاه های دارای ویندوز امبدد با PC  و سرور ها ، مدیریت این سیستم بسیار آسان تر خواهد شد .

با سفارشی سازی تجربه ی کاربری دستگاه ها برای کاربران، با استفاده از رابط کاربری غنی  یک تجربه ی کاربری هدفمند را برای آن ها فراهم میگردد

لایسنس ویندوز Embedded

windows-embedded-8-150113-1024x575

ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی

ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی ، ویندوز ۸٫۱ را به طیفی از دستگاه های صنعتی در صنایع مختلفی نظیر فروش ، تولید ، سلامت و صنایع دیگر وارد میکند . جایی که تعداد زیادی کاربری تجاری و امکان اجرای وظایف خاص به شکلی امن و قابل اتکا مورد نیاز است .

ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی به طور از پیش نصب شده بر روی محصولات ارائه شده توسط تولید کنندگان موجود است. نسخه ی سازمانی آن نیز از طریق لایسنس شرکتی ارائه میشود. از طریق این لایسنس شرکت ها قادر هستند دستگاه های ویندوز امبدد موجود خود را ارتقا دهند و به قابلیت های اختصاصی موجود در این نسخه که در نسخه ی تولید کنندگان ارائه نمیشود دسترسی داشته باشند . قابلیت هایی شامل :

DirectAccess, BrancheCache, Enterprise Sideloading, AppLocker

که به شرکت ها امکانات بیشتری برای مدیریت و استفاده از دستگاه هایشان را می دهد .

با این به روز رسانی ویندوز امبدد آخرین قابلیت های ویندوز ۸٫۱ شامل نوآوری های امنیتی و مدیریتی و تجربه ی کاربری را به شرکا ارائه خواهد کرد.

اضافه بر قابلیت های کامل ویندوز ۸٫۱ ، ویندوز امبدد ۸٫۱ صنعتی قابلیت های کنترلی کامل و انعطاف پذیری که دستگاه های صنعتی بدان نیاز دارند را نیز در اختیار قرار میدهد.

ویندوز امبدد ۸٫۱ Pro

ویندوز امبدد ۸٫۱ پرو تمامی امکانات ویندوز ۸٫۱ را در قالب سیستم عاملی با طراحی ویژه که به طور خاص برای دستگاه های صنعتی با سیستم های هوشمند طراحی شده است ارائه میکند

این سیستم عامل در مدیریت انرژی ، اتصال و یکچارچه شدن با سیستم های هوشمند بر پایه ی ویندوز ۸٫۱ که رشد بیزنس ها را سرعت میدهند ؛ بهبود یافته است .

ویندوز امبدد ۸ استاندارد

ویندوز امبدد ۸ استاندارد سیستم عاملی ماژولار است که به شرکت ها و تولید کنندگان این امکان را می دهد تا خود قابلیت هایی که میل دارند بخشی از دستگاه صنعتی یا سیستم هوشمندشان باشد را انتخاب کنند.

ویندوز امبدد ۸ استاندارد که بر پایه ی ویندوز ۸ طراحی شده است، امکاناتی ارائه می دهد که به ایجاد تجربه ی کاربری غنی و چند لمسی کمک کرده و سبب می شود مشتریان درتعامل ، و کارکنان ، مطلع و بهره ور بمانند. همینطور ابزار های کنترلی که از هدفمند ، امن و پایدار بودن آن اطمینان حاصل می کنند.

برای شرکت هایی که ابزار های با ویندوز امبدد ۸ استاندارد را خریداری کرده اند ، دسته ای از امکانات اضافی و اختصاصی شرکت ها با لایسنس سازمانی ارائه می شود .

ویندوز امبدد ۸٫۱ قابل حمل

ویندوز امبدد ۸٫۱ Handheld  نسل بعدی پلتفرم های پیشروی مایکروسافت برای دستگاه های قابل حملیست که در کسب و کارها مورد اتکا هستند . این سیستم عامل بر پایه ی ویندوز ۸٫۱ موبایل ساخته شده است .

در ده سال گذشته شرکت ها برای بهبود تجربه ی کاربری مشریانشان ، مکانیزه کردن جمع آوری اطلاعات و اتقای کارایی نیرو ها به دستگاه های ساخته شده بر پایه پلتفرم ویندوز امبدد Handheld  روی آورده اند .

ویندوز امبدد کامپکت

ویندوز امبدد کامپکت ۲۰۱۳

ویندوز امبدد کامپکت ۲۰۱۳ ، پلتفرم مایکروسافت برای دستگاه های کوچکی محسوب می شود که به عملکرد شدید و در لحظه و انعطاف پذیر با معماری ARM و x86 نیاز دارند.

این سیستم عامل به تولید کنندگان دستگاه  ها در صنایع خرده فروشی و توزیع، بهداشت و تولیدی کمک میکند تا سیستم های هوشمند را با تجربه ی بصری قابل قبول برای کاربر و اتصال بی عیب به سرویس های ابری به بازاری که انتظار آن را می کشد عرضه کنند.

Windows Embedded Automotive 7 که بر پایه ی ویندوز امبدد کامپکت ۷ بنا شده پلتفرمیست که به تولید کنندگان اتومبیل امکان  می دهد با صرف زمانی کوتاه یک تجربه ی کامل از درون خودرو ارائه کنند .

Windows Embedded Automotive 7 طیف وسیعی از اجزای یکپاچه شده و انعطاف پذیر حد واسط را شامل میشود که با آوردن قدرت ویندوز به خودرو ، به تولید کنندگان راهکار های مربوط به خودرو این امکان را میدهد تا برای گستره ی قابل توجهی از مدلهای خودرو تولید محصول داشته باشند.

رانندگان نیز از رابط کاربری کامل و امکاناتی نظیر مکالمه تلفنی بدون دخالت دست از طریق بلوتوث ، دستورات صوتی ، ورودی های لمسی ، داشبورد پیشرفته و .. بهره مند شوند.

ویندوز۷ کامپکت امبدد

ویندوز ۷ کامپکت امبدد سیستم عاملی  جزئی شده و real-time است که برای دستگاه های کوچک انگشت نگاری در آخرین حلقه از شبکه های سازمانی طراحی شده است. این سیستم عامل از معماری X86 و ARM پشتیبانی می کند.

ویندوز ۷ کامپکت امبدد به دستگاه های اجازه میدهد تا از آخرین نوآوری ها در سخت افزار بهرمند شوند و توسعه دهندگان و تولیدکنندگان این دستگاه ها را با ابزار هایی مجهز میکند که دستگاه های  کارآمد و در سطح سازمانی را با صرف زمانی کمتر به بازار عرضه کنند.

ویندوز ۷ امبدد

محصولات خانواده ی ویندوز ۷ امبدد، فناوری های ویندوز ۷ را تا کاربری صنعتی توسعه می دهند. و بستر و ابزار هایی را برای ساخت راهکار های هوشمند و سفارشی سازی شده ی صنعتی فراهم میکنند که نیازها ی صنعتی از دستگاه های کوچک در سیستم بهداشت و درمان تا کیوسک ها و تا دستگاه های پوز POS  فروشگاهی را پوشش دهند.

ویندوز۷ امبدد سازمانی

در کنار Windows 7 Professional برای سیستم های امبدد و Windows 7 Ultimate برای سیستم های امبدد، خانواده ی ویندوز امبدد سازمانی  تمام قابلیت های سطح سازمانی ویندوز ۷ را به دستگاه های صنعتی آورده است و قابلیت ها و انعطاف اپلیکیشن های تحت ویندوز را برای ساخت تجربه ای سفارشی سازی شده به طور کامل در اختیار صنعت قرار داده است.

ویندوز۷ امبدد استاندارد

ویندوز ۷ امبدد استاندارد بازدهی، قابلیت اتکا و انعطاف ویندوز ۷ را به شکل ماژولار ارائه میکند تا ملزومات خاص دستگاه های صنعتی در سیستم های هوشمند را تامین کند.

ویندوز POSReady 7 امبدد

این سیستم عامل نسخه ای از ویندوز ۷ است که به طور اختصاصی برای دستگاه های POS طراحی شده است  و قدرت ویندوز ۷ را برای ایجاد تجربه ی کاربری جذاب و کاربردی در اختیار این دستگاه ها قرار می دهد.

این پلتفرم مدیریت و اجرای این سامانه های را تسهیل میکند، پا را از اعلام موجودی حساب فراتر میگذارد و دسترسی جامعی به اطلاعاتی را فراهم میکند که فروشندگان برای مواجهه با چالش های امروز بدان نیاز دارند تا برای فرصت های فردا آماده شوند .

سایر محصولات ویندوز امبدد

مایکروسافت با حضوری بیش از ۱۵ ساله در بازار محصولات امبدد همچنان نقش رهبری و پیشگاهی خود در توسعه و تکامل سیستم های هوشمند برای دستگاه های صنعتی را با عرضه سیستم عامل و ابزارهای مورد نیاز حفظ کرده است .

محصولات ویندوز امبدد به شرکت های تولید کننده این امکان را می دادند که راهکاری های end-to-end را برای طیف وسیعی از صنایع تولید کنند .

طیفی که از تلفن های همراه تا دستگاه های POS  و از اسکنر های RFID تا دستگاه های پزشکی تحت شبکه و تا سرویس های ابری را شامل میشود. این سیستم های هوشمند با ایجاد فرصت تولید حجم زیادی داده و آنالیز لحظه ای این اطلاعات امکان  توسعه ی سیستم های هوش تجاری را فراهم می آورند.