خرید آفیس اورجینال: لایسنس آفیس ۲۰۲۱|آفیس۲۰۲۱ اورجینال|خرید آفیس ۳۶۵|لایسنس آفیس ۲۰۱۹|آفیس ۲۰۱۹ اورجینال

https://microsoftlicense.com/fa/image/cache/catalog/Original/office_professional_plus_2021_license_key-1024x1024.jpg

مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس در حال حاضر در همه جا حضور دارد. علاوه بر نسخه‌های دسکتاپی در ویندوز و مک، مایکروسافت اپلیکیشن‌های آنلاین آفیس و همچنین اپلیکیشن‌های موبایل برای اندروید، iOS و ویندوز فون را نیز در دسترس کاربران قرار داده است.

جهت  کسب اطلاعات کامل در مورد انواع لایسنس، شرایط خرید، پشتیبانی و همچنین اطلاعات تکمیلی جهت انتخاب محصول  لطفا به بخش فروشگاه مراجعه کنید .

نحوه خرید به صورت آنلاین :

مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از ۱۵ دقیقه(محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند)

shop-microsoft1

Microsoft 365

مایکروسافت ۳۶۵ یا سابقا آفیس ۳۶۵ نام برندی از مایکروسافت که آن را برای سرویس اشتراک گروهی از نرم‌افزارها و خدمات استفاده می‌کند.
برای مصرف‌کنندگان خانگی، آفیس ۳۶۵ امکان استفاده از مایکروسافت آفیس بر روی ویندوز و … همچنین فضای ذخیره‌سازی بر روی سرویس ابری وان‌درایو به همراه ۶۰ دقیقه تماس اسکایپ در ماه را می‌دهد.
برای کاربران کسب و کارها، آفیس ۳۶۵ طرح‌هایی را پیشنهاد می‌کند که خدمات پست الکترونیک و شبکه اجتماعی سازمانی را در قالب ویرایش میزبانی شده (hosted) اکسچنج سرور، اسکایپ برای کسب و کارها، شیرپوینت و آفیس آنلاین، یکپارچگی با یامر به همراه دسترسی به نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس ارائه می‌کند.

پس از تست بتا که از اکتبر ۲۰۱۰ شروع شد، مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۱ به عنوان جایگزین Microsoft Business Productivity Suite عرضه کرد

لایسنس آفیس ۳۶۵ نسخه Microsoft 365 Personal

لایسنس آفیس ۳۶۵ نسخه Microsoft 365 Family

لایسنس آفیس – آفیس اورجینال – خرید آفیس اورجینال – خرید لایسنس اورجینال آفیس

Microsoft Office 2021

در آفیس ۲۰۲۱، ویژگی های جدید نویسندگی مشترک، ابزارهای جوهر، انواع داده ها، عملکردها، ابزارهای ترجمه و ویرایش، موشن گرافیک، ویژگی های سهولت استفاده و موارد دیگر را خواهید یافت.
هدف از طراحی آفیس ۲۰۲۱، استفاده کسب‌ و کارها و کاربرانی هستند که از اشتراک این مجموعه نرم افزارها نمی‌خواهند استفاده کنند.

خرید یک بار آفیس ۲۰۲۱

Office Home & Student 2021
Office Home & Business 2021
Office Professional 2021

لایسنس آفیس ۲۰۲۱ – خرید آفیس ۲۰۲۱ – آفیس ۲۰۲۱ اورجینال

Microsoft Office 2019

آفیس ۲۰۱۹ جدیدترین سری از نرم افزارهای اداری مایکروسافت است که شامل ویژگی های جدیدتری از قبیل تغییرات در اکسل و پاورپوینت برای مشتریان سازمانی است. بیشترین تغییرات در بخش پشتیبانی از مانیتورهای لمسی و مداد های دیجیتال به چشم میخورد.

بهبود قابلیت‌های رایانش با قلم یا Inking
بهینه‌شده برای لپ‌تاپ‌های نسل جدید
افزودن بسیاری از قابلیت‌های Office 365
پیاده‌سازی توسط شبیه‌ساز Microsoft App-V

لایسنس آفیس ۲۰۱۹ اورجینال – خرید Office اورجینال ۲۰۱۹

office-everywhere

ساخته‌شده برای ویندوز ۱۰

آفیس ۲۰۱۶ با ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۸٫۱ به خوبی کار می‌کند. اما بهترین تجربه‌ی کاربری را در ویندوز ۱۰ تجربه خواهید کرد و می‌توانید از قابلیت‌های منحصر به فردی که در ویندوز ۱۰ برای آفیس ۲۰۱۶ وجود دارد استفاده کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید حساب تجاری خود در آفیس ۳۶۵ را به کورتانا متصل کنید تا دستیار دیجیتال شخصی شما به طور هوشمند با قرارهای ملاقات و موارد مرتبط با آن‌ها (نظیر ارائه‌های PowerPoint) ارتباطات برقرار کند و یا حتی از طریق Skype به برقراری تماس تلفنی اقدام کند.

surface2016

زیباتر و سازگارتر

در آفیس ۲۰۱۶ دو قالب ظاهری جدید به چشم می‌خورد که تجربه‌ی خوشایندتری از کار را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اولین تم، Colorful نام دارد که سربرگ‌های اپلیکیشن‌های آفیس را به رنگ‌های مات متفاوت تبدیل می‌کند (به عنوان مثال Word آبی‌رنگ شده و Excel سبز خواهد شد). تم دیگر Dark Gray است که قالبی به رنگ خاکستری تیره را آماده‌سازی می‌کند.

به‌اشتراک‌گذاری آسان‌تر

مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های وب و موبایل، اپلیکیشن‌های دسکتاپی آفیس ۲۰۱۶ نیز از مکانیسم به اشتراک‌گذاری آسان بهره می‌برند و این امکان را فراهم می‌سازند که بتوانید از همکاران خود جهت مطالعه و ویرایش دعوت کنید و یا ببینید که چه افرادی در حال حاضر در حال کار بر روی فایل هستند. شما همچنین می‌توانید در بخش جدید Share، از طریق Skype با دیگر نویسندگان از طریق پیام متنی یا تماس صوتی و ویدیویی مستقیماً در ارتباط باشید. همچنین در صورت ذخیره‌ی فایل‌ها در OneDrive for Business یا SharePoint، امکان دسترسی به نسخه‌های قبلی فایل‌ها نیز وجود دارد.

OneNote 2016 نیز دارای یک قابلیت مشابه جهت به اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها است که امکان ایجاد یادداشت‌های اشتراکی برای همکاران در پروژه‌های مجزا را فراهم می‌سازد.

همکاری هوشمند‌تر

PowerPoint ،Word و OneNote 2016 همگی قابلیت نویسندگی مشترک را دارا هستند و نویسندگان متعدد می‌توانند محتوایی که بر روی OneDrive for Business ،OneDrive و SharePoint Online میزبانی می‌گردد را مشاهده و ویرایش کنند. حتی Word از تایپ در زمان زنده نیز پشتیبانی می‌کند و دو یا چند نویسنده می‌توانند یک فایل را در لحظه ویرایش کنند و حتی حرکات نشان‌گر کیبورد یک‌دیگر را نیز مشاهده کنند. همچنین این قابلیت در آفیس آنلاین و برخی از اپ‌های موبایلی نیز وجود دارد و مایکروسافت وعده‌ی آن را داده است که به زودی PowerPoint و Excel و همچنین اپ‌های موبایلی آفیس بر روی تبلت‌های ویندوز نیز به این قابلیت مجهز خواهند شد.

به من بگو!

هنگامی که مایکروسافت برای اولین بار ظاهر روبان را به آفیس ۲۰۰۷ اضافه کرد، هدفش کمک به کاربران جهت یافتن آسان‌تر دستورات و قسمت‌های مختلف بود تا کاربران از منوهای متعدد موجود در نسخه‌های قبلی خلاصی یابند. این موضوع موفقیت‌آمیز بود اما بسیاری از کاربران همچنان نمی‌توانستند برخی از دستورات را بیابند. در نتیجه قابلیت جدید Tell Me در آفیس ۲۰۱۶ به کمک این کاربران آمده است تا یافتن دستورات آسان‌تر شود.

tell-me

Tell Me همانند یک قسمت جستجو در بالای Outlook ،PowerPoint ،Excel ،Word و Access قرار دارد. اگر در جستجوی یک قابلیت هستید اما نمی‌دانید که در کجا قرار گرفته است کافی است آن را از Tell Me بپرسید. شما می‌توانید عبارات عامیانه نظیر create a table (یک جدول بساز) یا حتی یک جمله‌ی کامل نظیر ?how do I disable spell-checking (چگونه می‌توانند غلط‌گیر املایی را غیرفعال کنم؟) را در آن تایپ نمایید.

جستجوی هوشمند

قابلیت Smart Lookup که در PowerPoint ،Excel ،Word و Outlook وجود دارد به دانش‌آموزان، دانشجویان و تمامی افرادی که در حال نوشتن هستند و نیاز به یک تحقیق سریع دارند بسیار کمک می‌کند. در نتیجه اگر هنگام نوشتن یک متن به یک عبارت برخوردید که مایل به جستجو و تحقیق پیرامون آن هستید دیگر نیازی نیست مرورگر خود را باز کنید و در موتورهای جستجو به دنبال آن عبارت بگردید. بلکه می‌توانید درون خود اپلیکیشن این کار را انجام دهید و پاسخ بگیرید.

smart-lookup

پیشرفت‌های Outlook

بسیاری از افرادی که روزانه با اطلاعات سروکار دارند عملاً در Outlook زندگی می‌کنند. اما در Outlook 2016 بهبودهایی به چشم می‌خورد که می‌تواند این اپ مهم را بیش از پیش حیاتی کند.

Outlook 2016 از فایل‌های ضمیمه‌ی مدرن پشتیبانی می‌کند که این موضوع مشابه با کارکرد Outlook.com و نسخه‌ی آنلاین Outlook در آفیس ۳۶۵ است. شما می‌توانید به آسانی فایل‌های ذخیره‌شده در OneDrive for Business ،OneDrive و SharePoint Online را طور یکپارچه به اشتراک‌ بگذارید اما به جای این که آن‌ها را از طریق ایمیل ارسال شوند، هر دریافت‌کننده می‌تواند با فایل اصلی در فضای ابری کار کند. این موضوع یک پیشرفت واقعی در بهره‌وری تیمی محسوب می‌شود. ضمیمه کردن فایل‌ها به طور سنتی در یک کار تیمی، منجر به تولید چندین و چند فایل مشابه و پیچیده‌تر شدن کار می‌گردد.

attachments

Outlook همچنین از قابلیت Clutter مشابه Outlook.com و نسخه‌ی آنلاین Outlook بهره می‌برد. به جای فیلتر کردن ایمیل‌ها به حالت سنتی، Clutter به عنوان یک سیستم هوشمند یادگیرنده، از نحوه‌ی مدیریت ایمیل‌ها توسط شما در طول زمان تجربه کسب می‌کند و به طور هوشمند و خودکار ایمیل‌‌های بعدی‌تان را فیلتر می‌کند و آن چیزی که شما دوست دارید ببینید را سفارشی‌سازی می‌کند. Clutter به واقع یک دستیار هوشمند شما در مدیریت ایمیل‌تان محسوب می‌شود. البته اگر تمایلی به فعال بودن Clutter ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

Outlook 2016 همچنین امکان دسترسی به گروه‌های افیس ۳۶۵ را نیز فراهم می‌سازد. در نتیجه شما می‌توانید تیم‌های عمومی یا خصوصی خود را بسازید که هر کدام دارای صندوق پیام‌، تقویم، فضای ابری و یادداشت اشتراکی است.

پیشرفت‌های Excel

اگر از کاربران دائمی Excel هستید قطعاً ۶ نوع نمودار جدید موجود در Excel 2016 برای‌تان جذاب خواهد بود: نمودارهای آبشاری، هیستوگرام، جعبه‌ و شارب، پارتو، نقشه‌ی درختی و پرتوی خورشید. پیش‌بینی می‌شود نموداری که بیشترین استقبال را به همراه داشته باشد نمودار آبشاری باشد که از از آیتم‌های خطی برای ارائه‌ی داده از یک راه بسیاری کاربردی استفاده می‌کند.

waterfall

Excel 2016 همچنین از قابلیت پیش‌بینی با یک کلیک نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید مواردی نظیر فروش آینده، الزامات موجودی، روند مصرف و نظایر آن را به آسانی پیش‌بینی کنید.

predict

office 2019٬ Office 2019 License Key٬ Office 365 License Key٬ آفیس ۲۰۲۱ اورجینال٬ آفیس ۳۶۵ اورجینال٬ اکانت آفیس ۳۶۵٬ اکانت آفیس ۳۶۵ اورجینال٬ اکانت مایکروسافت ۳۶۵٬ خرید Office 365٬ خرید آفیس ۲۰۲۱٬ خرید لایسنس آفیس٬ خرید لایسنس مایکروسافت۳۶۵٬ دانلود نسخه اصلی مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱٬ فروش آفیس ۲۰۱۹٬ فعالسازی آفیس ۲۰۱۹٬ قیمت آفیس ۲۰۱۹ اورجینال٬ قیمت لایسنس آفیس ۳۶۵٬ قیمت لایسنس مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱٬ کد فعالسازی آفیس ۲۰۱۹٬ لایسنس آفیس ۲۰۱۹٬ لایسنس آفیس ۲۰۲۱٬ لایسنس آفیس ۳۶۵٬ لایسنس مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱

پیشرفت‌های Skype for Business

Skype for Business از قرارهای ملاقات، ویدیو کنفرانس‌های HD و به اشتراک‌گذاری دسکتاپ بهره می‌برد. در نتیجه کاربرانی که از نظر فیزیکی از یک‌دیگر دور هستند همچنان می‌توانند با همکاران خود همکاری کنند.

Skype for Business همچنین با تمامی اپلیکیشن‌های دسکتاپی آفیس سازگاری دارد. در نتیجه شما می‌توانید از طریق پیام متنی، به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌ی نمایش و گفتگوی صوتی و ویدیویی بر روی فایل‌ها با همکاران خود کار کنید. این قابلیت در آینده به آفیس آنلاین نیز اضافه خواهد شد.

ویژگی‌های تجاری Office 365

تمامی مواردی که در این متن به آن‌ها اشاره شده است در Office 2016 در دسترس است، با ذکر این نکته که SharePoint Online ،OneDrive for Business و Skype for Business نیازمند حساب تجاری آفیس ۳۶۵ هستند. دارندگان این حساب‌های کاربری  از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز بهره خواهند برد که برخی از آن‌ها به واقع جزئی از آفیس ۲۰۱۶ نیستند اما در حین استفاده کاربران از آفیس ۲۰۱۶ برای آن‌ها فعال می‌گردند.

به عنوان مثال، اپلیکیشن تحت وب Delve برای کار با گروه‌های آفیس ۳۶۵ و فیلترینگ آن‌ها در دسترس است. Delve امکان دسترسی به منابع مختلف اطلاعاتی آفیس ۳۶۵ را فراهم می‌سازد. در نتیجه شما می‌توانید افراد، فایل‌ها و دیگر اطلاعاتی که برای‌تان مهم است را بیابید.

delve

‌اپلیکیشن تحت وب Planner نیز به تیم‌های کاری جهت مدیریت فعالیت‌ها و مایل‌استون‌ها کمک می‌کند. شما می‌توانید وظایف و مایل‌استون‌های هر یک را به طور مجزا تعریف کنید، وظایف را گروه‌بندی کنید و پیشرفت کاری خود را با استفاده از نمودارهای پویا مشاهده کنید.

planner

اپلیکیشن جدیدی نیز به نام GigJam برای کاربران آفیس ۳۶۵ در راه است که در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. GigJam راه جدیدی برای تیم‌های کاری جهت انجام وظایف خود از طریق تبدیل فرایندهای تجاری با شکستن موانع میان دستگاه‌ها، اپ‌ها و افراد را فراهم می‌سازد.

Sway نیز با وجود این که اپلیکیشن جدیدی نیست اما بخش دیگری از روند روبه‌رشد مزیت‌های تجاری آفیس ۳۶۵ را فراهم می‌سازد و مثال روشنی است از این که مایکروسافت هنگامی که بحث بهره‌وری مطرح است فراتر از جعبه‌ی سنتی می‌اندیشد. Sway به عنوان یک اپلیکیشن تحت وب به کاربران اجازه می‌دهد با ترکیب کردن متون و تصاویر، یک ارائه ایجاد کنند.

مشترکین تجاری آفیس ۳۶۵ همین‌طور می‌توانند از مزیت‌‌های جدید و بهبودیافته‌ی امنیتی نظیر جلوگیری از حذف داده‌ها در Excel ،PowerPoint ،Word و Outlook و همچنین احراز هویت چندفاکتوری بهره ببرند.

دسترسی و قیمت

آفیس ۲۰۱۶ در حال حاضر برای مشترکین تجاری، خانگی و شخصی آفیس ۳۶۵ در دسترس است و این کاربران می‌‌توانند این بسته را دانلود کرده و نصب نمایند.

قیمت آفیس ۳۶۵ به مانند قبل خواهد بود (اشتراک خانگی ماهی ۹٫۹۹ دلار و اشتراک شخصی ماهی ۶٫۹۹ دلار).

کاربرانی که اشتراک در اختیار ندارند می‌توانند آفیس ۲۰۱۶ نسخه‌‌ی Home و Student (مخصوص ویندوز و مک) شامل اپلیکیشن‌های PowerPoint ،Excel ،Word و OneNote را به قیمت ۱۵۰ دلار تهیه کنند. همچنین نسخه‌ی Home و Business (مخصوص ویندوز و مک) شامل اپلیکیشن‌های OneNote ،PowerPoint ،Excel ،Word و Outlook را به قیمت ۲۳۰ دلار در دسترس است. و در نهایت نسخه‌ی Professional (تنها مخصوص ویندوز) شامل Publisher ،Outlook ،OneNote ،PowerPoint ،Excel ،Word و Access با قیمت ۴۰۰ دلار موجود است.

مزایای استفاده از نسخه اصلی محصولات مایکروسافت:

۱٫پایداری بیشتر در مقایسه با نسخههای جعلی

۲٫امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات

۳٫امکان دریافت بهروز رسانی ها به صورت واقعی

۴٫پشتیبانی مایکروسافت 

۵٫امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز

۶٫دریافت نرم افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند

۷٫توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center

۸٫بدون نیاز به تعویضهای مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی

۹٫ افزایش کارایی و سرعت رایانه

windows-orginal

 وبسایت های مرتبط و منابع:

OfficeMicrosoft Office Products

کلمات کلیدی : آفیس ۲۰۲۱ و ۲۰۱۹ اورجینال,لایسنس آفیس ۲۰۱۹ ,خرید آفیس ۲۰۱۹ اورجینال , دانلود ۲۰۱۹ آفیس اورجینال لایسنس,Office 2019 & آفیس ۲۰۱۹ اورجینال,لایسنس آفیس ۲۰۱۹ و ۲۰۱۶,خرید آفیس اورجینال,آفیس ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ اورجینال,لایسنس آفیس ۲۰۱۹ ,خرید آفیس ۲۰۲۱ اورجینال , دانلود ۲۰۲۱ آفیس اورجینال لایسنس,Office 2021 & آفیس ۲۰۱۹ اورجینال,لایسنس آفیس ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱,خرید آفیس اورجینال